ÚLTIM TEST: LA MITJA DEL MARESME

image
Uf! Fa dies que no actualitzo el bloc! Estem a final de trimestre i vaig de bòlid.
El passat diumenge 30 de març vaig anar a fernla Mitja Marató del Maresme a Calella. És una mitja molt ràpida, de fet tingui la meva MMP amb 1:26 fa dos anys, i era el meu últim test per la Marató de Boston.
Les condicions meteorològiques no van ajudar gens: temporal, vent en contra, pluja… Em va costar molt agafar el ritme, malgrat que la segona meitat de la cursa vaig millorar parcials.
Resumint: 1:31 amb males sensacions…
Bé, seguim entrenant.

Anuncis

Posted on Abril 9, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Deixa un comentari.

Deixa un comentari

