MARATÓ DE BARCELONA

image

image

image

El passat diumenge 16, per primera vegada des del 2008, no vaig fer la Marató de Barcelona sencera.
Malgrat que tenia dorsal no podia fer-la sencera amb només 5 setmanes de diferència amb la Marató de Boston.
Així doncs vaig parlar amb el Raul, un amic de http://www.run2livebcn.cat per acompanyar-lo des del Km. 17 que em queia a prop de casa i així fer el meu entrenament de 25 kms que em tocava.
Doncs vaig esperar al Raul a Sardenya-València. Ens vam trobar també amb el Joel i el Marc.
Vam encarar el carrer València cap a la Meridiana. D’aquí cap a la Mitja Marató.
Feia una calor terrible!! Van anar caient els kms a uns 5’/km. Vam seguir cap a Bac de Roda i Gran Via. D’aquí cap a la Rambla Prim.
Pel Diagonal Mar s’apunta també el Javi. En Raul comença a tenir problemes d’esquena. Ja anava tocat.
Anem cap a la zona complicada: km 30! És la zona del Fòrum i la platja. La Marató comença a fer mal!
Per la platja en Raul ens diu que plegava, però l’animem i segueix.
Però a l’Arc de Triomf ja no pot més. Em sap molt greu per ell i l’intentem animar.
Seguim encarant el km.36 i és on veig la família! Quina i.lusió trobar-me amb en Pau, en Jaume i la Itziar.
Seguim! Per la Plaça Catalunya hi ha molt ambient. M’encanta córrer pel Portal de l’Àngel i per la Plaça de la Catedral!
Tirem cap a la Via Laietana, Colom i encarem els dos últims kms en Marc i jo.
Final!! Ens trobem amb en Javi i comentem la jugada.
L’any vinent a tope!!

Posted on Març 23, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Deixa un comentari.

Deixa un comentari

