226ERS ENS AJUDA A L’EXPO DE LA MARATÓ DE BARCELONA

El passat divendres 14 de març vaig anar a recollir el dorsal de la Marató de Barcelona. No la vaig córrer sencera, però volia fer de llebre, un amic de RUN2LIVEBCN.
Vaig aprofitar i em vaig veure amb la gent de 226 ERS que tenien un estand increïble.
Una vegada més, com ja van fer amb ROAD TO CHICAGO 2013, ens van portar molt bé oferint-me tot un lot dels seus productes que em van genial per preparar la Marató de Boston: gels, barretes, recovery, isotonic drink, etc.
Gràcies al Nando, al Jesús i, especialment, al Dani que em van tractar genial.
Gràcies 226 ERS!image

image

Anuncis

Posted on Març 23, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Deixa un comentari.

Deixa un comentari

