MARATEST: TIRADA DE 30 KMS.

image

Ahir diumenge vaig fer un dels entrenaments més importants per preparar una Marató: la tirada de 30 Kms.

L’any passat vaig aprofitar la Cursa Maratest que consta de 30 kms per fer aquesta tirada. Aquest any he repetit.

El circuit és molt pla, ben organitzat (malgrat que les taules dels avituallaments eran una mica curtes), i feia un dia genial. Fas dues voltes de 15 kms per Badalona i una mica de Montgat.

Ahir vaig córrer amb el gran Raul de http://www.run2livebcn.cat i el Joel. Va ser un plaer córrer amb ells. En Raul està preparant la Marató de Barcelona i el vull acompanyar de llebre.

Vam començar a uns 5min/km i vam anar baixant acabant més forts: a 4:24 l’últim km.

Un bon entreno per la Marató de Boston!

Em va fer molta il.lusió trobar-me amb el Josep Maria Piulachs i l’Aleix, el meu entrenador de triatló.

Seguim!

 

 

Anuncis

Posted on febrer 24, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Deixa un comentari.

Deixa un comentari

