MITJA MARATÓ DE BARCELONA

image

Avui he fet la Mitja de Barcelona, la de la meva ciutat.

M’ha anat prou bé: 1h:28’43”. Una mica més lent que l’any passat però amb molt bones sensacions.

Hem començat amb una barqueta molt bona amb el Vinu, el Robert, el Jero i l’Oriol. Pel meu gust una mica fortets al principi: hem pujat els 5 primers kms a 4:10. No patia gaire però m’estava costant trobar-me còmode.

Quan hem arribat a la Gran Via ja hem seguit amb velocitat de creuer constant.

Hem seguit pel Passeig de Lluís Companys ja en direcció cap al Poblenou. M’ha agradat el petit canvi que hi ha hagut de circuit. Seguim fortets amb el Vinu i l’Oriol tirant del grup. Jo aguantant amb el Robert i el Jero.

Passem el 10 a 42′. Encarem la Gran Via cap a Rambla Prim. Venen moments durs. Em prenc el segon gel i comencem la Diagonal cap a Glòries i després cap al Fòrum. Començo a veure que milloro la marca que vaig fer a Granollers però tampoc puc apretar gaire més.

Km 17. El Jero s’ha quedat una mica. El Robert diria que aguanta i l’Oriol està patint una mica. Ens trobem al Bertus que ens fa unes fotos genials! En Vinu i jo apretem el ritme. Ens posem a 4′.

Cap a Marina vaig una mica justet però seguim i seguim! Arribem al km 20. Una recta i ja hi som. Arribem el Vinu i jo juntets!

Bones sensacions i notar que mica en mica anem millorant!

Després he anat a buscar a la Itziar que ha acabat la seva segona Mitja! És una campiona!

Anuncis

Posted on febrer 16, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Deixa un comentari.

Deixa un comentari

