MITJA MARATÓ GRANOLLERS

image

El passat diumenge vaig fer la tercera cursa de preparació per la Marató de Boston. És una de les mitges maratons clàssiques de  Catalunya: la Mitja de Granollers. És una cursa amb molts participants (uns 13000) i amb molta tradició.

La patrocina Adidas i sempre venen atletes d’èlit. Per exemple aquest any venia el campió olímpic de Marató i el rècordman de la distància a la passada Marató de Berlín.

Fa uns 3 anys que  van canviar una mica el recorregut afavorint una major participació. Aquest any no m’ha anat molt bé. L’any passat vaig fer 1:28 i aquest 1:30:50. Encara no estic gaire fi de l’asma i vaig patir molt. Començo pujant a 4:15-4:18 amb el Josep Maria però no vaig gens còmode. A l’arribada a La Garriga li dic que vagi fent.

Baixo a 4:05-4:10 però a l’última rampa m’agafa una petita “pàjara”. Em prenc un gel i veig passar l’Aleix, el meu entrenador de l’equip TRIOMF de triatló. Quina màquina! Em poso un altre cop les piles i pel 16 vaig a 4′. Enganxo la recta final de uns 3 kms fins a l’arribada i acabo amb molt bones sensacions però amb un temps discret per mi. El més important seguim sumant kms! Ah! I la meva dona Itziar que va fer un temps molt bo al quart de la Mitja!

Anuncis

Posted on febrer 9, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Deixa un comentari.

Deixa un comentari

