LA IMPORTÀNCIA DE SEGUIR UN PLA DE MARATÓ

image

Una competició com la Marató és, per si mateixa, una prova física extremadament dura. Malgrat tot, el dia D has de “disfrutar” al màxim mentre el cos t´ho permeti.

El que és realment dur, des de la meva opinió, és la preparació. Són unes 14 setmanes fent entre 4-5 entrenaments setmanals, matinant moooolt els caps de setmana, passant fred, etc.

Però si realment vols tenir èxit en una cursa tan exigent física i mentalment com la Marató has de ser moolt disciplinat amb tu mateix a tots els nivells: hores de son, alimentació, saber desacansar quan toca, etc.

Malgrat saber-ho, les circumstàncies, de vegades, no et deixen complir aquestes premises: família, treball, lesions…

Jo fa anys que segueixo un pla que vaig trobar a la revista Runners per fer 3:15. És del Rodrigo Gavela, un reconegut corredor i entrenador. M´ha funcionat moltes vegades encara que no volgués baixar de 3:15. El podeu trobar per internet.

Us deixo amb una foto de la meva arribada a la Marató de Barcelona el passat març del 2013 on vaig fer la meva marca personal (03:05:07) que em va permetre tenir marca per fer la Boston Marathon.

Anuncis

Posted on gener 22, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Deixa un comentari.

Deixa un comentari

