CURSA DE SANT ANTONI

image

Aquest passat diumenge vaig fer una de les curses més clàssiques de Barcelona: la cursa de Sant Antoni.

És una cursa de barri però que ha anat creixent espectacularment aquests darrers anys en nombre de participants.

Té un recorregut que no és excessivament pla en el primer quilòmetre, però després millora. La novetat d´aquest any era que baixàvem per un tram del Passeig de Gràcia.

Com em va anar? Amb millors sensacions que a la Cursa dels Nassos però amb un temps molt discret per a mi: 41´50″. Fa 2 anys vaig fer una de les meves millors marques en 10 km: 38´54″.

De totes maneres poder anar de menys a més i acabar fort em va animar una miqueta.

Però el millor va ser que en Pau i en Jaume van poder fer també la seva cursa: una milla! En Pau va trigar uns 8 minuts i en Jaume uns 9. S´ho van passar genial!!

Anuncis

Posted on gener 22, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Deixa un comentari.

Deixa un comentari

