PRIMERA CURSA: MITJA MARATÓ DE SITGES

image

Ara és l’època de mitges maratons per tota Catalunya. Moltes serveixen de preparació per la Marató de Barcelona però, en el meu cas, per preparar la Marató de Boston.

Porto unes setmanes una mica fomut per l’asma. M’està costant entrenant i, fins i tot, el metge m’ha augmentat la medicació. Ho havia passat molt malament de petit, però he fet esport durant tota la meva vida. Ara estic bastant estable però hi ha moments durant l’any que ho passo una mica malament.

I així va ser. L’any passat vaig fer 1:29 i el diumenge passat 1:35.

Igualment, pensar en el nostre projecte em fa tirar endavant!

Em va fer molta il.lusió trobar-me amb un company de viatge que ens hem conegut virtualment: en Miguel Ángel Román, periodista de GolTv i que debutava en una mitja marató. Felicitats Miguel!

Anuncis

Posted on gener 19, 2014, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Deixa un comentari.

Deixa un comentari

